PERSBERICHTEN LVS TRUCKS

10 matches

1 of 1

• Hoorn - Vijfentachtig jaar geleden, op 1 april 1936, begint Arie van der Linden van Sprankhuizen een garagebedrijf aan de Veemarkt in Hoorn. Er worden personen- en vrachtwagens verkocht en onderhouden van het merk Chevrolet, Buick, Vauxhall, Oldsmobiel en Bedford. Anno 2021 staat er een team van 240 medewerkers die werken vanuit 10 vestigingen. Vijf Volvo- en Renault truck vestigingen in Noord-Holland en Friesland, een Used Truck vestiging, een Schadeherstel bedrijf en drie Opel dealer bedrijven in Hoorn, Enkhuizen en Purmerend.

`
  • Portena Logistiek uit Heerenveen heeft zijn eerste twee Volvo FH LNG 4x2-trekkers in gebruik genomen. De logistiek dienstverlener kiest voor Volvo LNG-trucks vanwege het milieuvoordeel en de sluitende businesscase. De trucks zijn geleverd door Volvo Trucks-dealer LVS Trucks in Heerenveen.

`
  • Koeman Berkhout heeft zijn wagenpark uitgebreid met een Volvo FH 540 10x4 bakwagen/trekker die is voorzien van een 165 tonmeter Palfinger autolaadkraan.

`
  • Transportbedrijf VSDV (Van Straalen de Vries) uit Zwaagdijk heeft een order voor zes nieuwe Volvo FM LNG-trekkers getekend. De trucks worden ingezet voor regionale winkeldistributie. Daarnaast bestelde het bedrijf nog eens twee nieuwe Volvo’s FH op LNG die voornamelijk worden ingezet voor ritten naar Duitsland. Het zijn de eerste LNG-trucks in het wagenpark van VSDV. Vooral de toenemende vraag naar schonere transportoplossingen onder haar opdrachtgevers en het verlagen van de CO2-uitstoot was voor VSDV reden in LNG te investeren.

`
  • Met een order van 32 Volvo’s FH met I-Save met Turbo Compound zet Hessing Logistiek vol in op brandstofbesparing en reductie van CO2-uitstoot. Volvo Trucks-dealer Van der Linden van Sprankhuizen (LVS Trucks) gaat de trucks leveren.

`
  • Purmerend - Speciaal vervoer vraagt om een speciaal wagenpark. Prins Transport Purmerend weet dit als geen ander. Daarom mocht Volvo Trucks dealer van der Linden van Sprankhuizen een Volvo bakwagen met zware autolaadkraan leveren: een primeur die gevierd mag worden!

`
  • Dekker Chrysanten rijdt sinds deze maand met een Volvo FH42T LNG. De LZV past in het duurzaamheidsstreven van de chrysantenveredelaar en -vermeerderaar. De combinatie is afkomstig van dealer LVS Trucks, dat inmiddels 17 Volvo’s heeft geleverd aan Dekker Chrysanten.

`
  • Sinds kort rijdt Peter Appel Transport met een Volvo Safety Truck. Meer bewustwording van een veiliger rijgedrag bij vrachtwagenchauffeurs is de drijfveer voor Peter Appel Transport voor de aanschaf van deze speciale Volvo FH trekker. De Volvo is gespoten in de opvallende kleuren van een Volvo-veiligheidstest. Bovendien is deze trekker voorzien van Peter Appel Transport logo’s.

`
  • Bij Van den Boogaard in Beverwijk hebben wij onlangs een Volvo FM500 10x4 TAG-XL kraanwagen afgeleverd.

• Press release

08/16/2018

Volvo trucks a'la carte

Samen de nieuwe bouwtruck samenstellen en ervaren? Dat kan bij Van der Linden van Sprankhuizen Bedrijfswagens in Broek op Langedijk. Met behulp van een digitale menukaart wordt de Volvo FMX op maat geconfigureerd.

10 matches

1 of 1